1
[Quien] Anahi probija rekorde prodaje taj Čet Okt 21, 2010 12:03 am

U roku od 24 časa pesma "Alérgico' našla se na vrhu prodajne liste iTunes-a.
"Alergico" od Anahí je broj jedan u prodaji
Quien.com | sreda 20. oktobar 2010 u 17:27
Juče je pevačica pustila u prodaju muzički singl na iTunes-u koji će biti uključen u Deluxe Edition "Mi Delirio" i za manje od 24 časa numera je postala najprodavanija pesma.
Anahí ide sa svim, samo što je juče debitovala sa svojom novom pesmom na iTunes-u, "Alergico", nekontrolisano je dostigla prvo mesto u prodaji.
Singl će biti uključen u "Mi Delirio Deluxe Edition", koja izlazi u prodaju 23. novembra. Album će sadržati nove pesme, a pesma "Mi Delirio" će se čuti u akustičnoj verziji i remiksu koji je urađen sa Kinky.
Iako se Anahí nalazi na svetskoj turneji "Mi Delirio World Tour", ona odvaja vreme u svom pretrpanom rasporedu kako bi pomogla onima kojima je najviše potrebno, pa se tako predstavila prošlog ponedeljka na koncertu "Cantémosle a Veracruz".
Na događaj je bila pozvana od strane organizatora Claudie Lisaldi i Sergia Bergera među ostalima, u cilju prikupljanja sredstava u korist žrtava uragana Karla koji je pogodio Meksičku Republiku.
Anahí je zapamćena i kao Mia Colucci u seriji "Rebelde" sa kojom je postala vrlo popularna u svetu, i tako iznedrila hit grupu RBD, sa kojom je takođe postigla veliku slavu, a sada pevačica ubira plodove sopstvenog rada i kreira pesme na osnovu ukusa svoje publike.
Pevačica će tokom turneje posetiti Južnoameričke zemlje, kao i ostale u Evropi, naprimer Hrvatsku, Poljsku, Sloveniju, itd. .
Originalni tekst:
En menos de 24 horas el tema `Alérgico´se colocó en el primer lugar de la lista de iTunes. (Foto: Cortesía)
`Alérgico´ de Anahí es número uno en ventas
Redacción Quién.com, Miércoles 20 de octubre de 2010 a las 17:27
Ayer la cantante lanzó en iTunes el tema musical que está incluido en la `Edición Deluxe de Mi Delirio´ y en menos de 24 horas se colocó en el primer lugar de ventas.
Anahí va con todo, pues tan sólo ayer debutó en iTunes su nueva canción "Alérgico", la cual rápidamente se colocó en la número de los temas más comprados.
El sencillo será incluido en la "Edición Deluxe de Mi Delirio", que saldrá a la venta el próximo 23 de noviembre. En el álbum se incluirán temas nuevos y la canción "Mi Delirio" se podrá escuchar en versión acústica y un remix que realizó con Kinky .
Aunque Anahí se encuentra realizando su gira "Mi Delirio World Tour", se da tiempo en su apretada agenda para ayudar a quien más lo necesita, ya que el lunes pasado se presentó en el concierto "Cantémosle a Veracruz".
Al evento fue invitada por los organizadores Claudia Lizaldi y Sergio Berger entre otros, para recaudar fondos en beneficio de los damnificados del huracán Karl que azotó dicho estado de la República Méxicana.
Anahí es recordada también como Mia Colocci en serie Rebelde la cual se hizo muy popular en todo el mundo, de ahí se desprendió el gran éxito del desaparecido grupo RBD con el cual también alcanzó gran fama, ahora la cantante está cocechando los frutos de su trabajo y la muestra está en que sus temas son del gusto del público.
La cantante recorrerá países de sudamérica , así como otros tantos de Europa como Croacia, Polonia, Eslovenia, etc.
http://www.quien.com/espectaculos/2010/10/20/alergico-de-anahi-es-numero-uno-en-ventas
Za 12h je prodala vise primeraka jedne pesme nego neki 6 pesama za 4+ meseca!