•Anahi Rocks Serbia •
Dobrodosli na forum oficijalnog fan kluba ●••Anahi•Anahi Rocks Serbia••. Registrujte se i vec pri registraciji se uclanite u fan klub! =) Zelimo vam lep boravak na forumu . Vas "Anahi Rocks" Serbia

Niste konektovani. Konektujte se i registrujte se

Idi na stranu : 1, 2  Sledeći

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Ići dole  Poruka [Strana 1 od 2]

BassGirl_♥

ARS Member
ARS Member
Pedro Damián, ¿acepta romance con Dulce María?

Al declarar "el amor es el amor", Pedro Damián dejo abierta la posibilidad de sostener un romance con Dulce María.

El productor de la telenovela "Niña de mi corazón" fue cuestionado sobre los rumores que apuntan a que desde hace tiempo es pareja de la ex integrante de RBD.

"El amor es el amor", dijo con una amplia sonrisa.

Cuando se le preguntó si eso era un sí, él respondió con otro cuestionamiento: "¿De dónde sacaron eso?". Y se le respondió: "Es lo que dicen varias revistas".

"¿De verdad les hacen caso? Yo no".

Recientemente separado de su esposa, Pedro Damián acaba de terminar las grabaciones de "Niña de mi corazón" y planea un viaje.

"Quiero hacer algunos seminarios espirituales; a ver si puedo llegar al Tibet porque no lo conozco", comentó.

Pogledaj profil korisnika
o.O
nmg da verujem...on je PEDOFIL majke mi xDD

Pogledaj profil korisnika http://www.facebook.com/profile.php?id=1512586527&v=wall&story_fbid=132577090086722#!/teamajiswatkinarcis

*Ana ♥ Anahi*

Pisac_Foruma_Ana
Pisac_Foruma_Ana
Ne znaci da je prihvatio.. Rekli su oboje da nije istina.Ovo 'El amor es el amor' je rekao kroz salu, a moraju novinari to da preuvelicaju.. Ne bi se moglo bez toga

aa zznula sam se

Pogledaj profil korisnika http://www.facebook.com/profile.php?id=1512586527&v=wall&story_fbid=132577090086722#!/teamajiswatkinarcis

Natalia

Natalia_Admin
Natalia_Admin
Pff..nzm stv sta da kazem xD Necu da im se mesam toliko u zivot(vec se dovoljno mesam xD),ali msm da ona ima i boljih kandidata xD

aLisa

ARS Member
ARS Member
Много бољих. :-D

*♥ Masha ♥*

ARS Member
ARS Member
aLisa ::Много бољих. :-D

e bas to....valjda nije toliko luda da bude sa njim Very Happy

BassGirl_♥

ARS Member
ARS Member
a ljudi, možda je voli kao drugaricu...msm, malo je mator za nju?! ustv, nzm koliko ima godina, ali vidi se fizički da nisu isto godište...bolji su joj i ucker i poncho i pablo(ako je u opšte bila sa njim Wink)

aLisa

ARS Member
ARS Member
Сви су бољи. :-D

bebe de Barken

ARS Member
ARS Member
od pedra suuuu sviiii bolji....
al nisu zajedno sad ga i novinari preterase...
meze deda da joj bude4.....
osim ako ona ne voli matore...xDDDD

Pogledaj profil korisnika http://angelitosserbia.4rumer.com/

Pogledaj prethodnu temu Pogledaj sledeću temu Nazad na vrh  Poruka [Strana 1 od 2]

Idi na stranu : 1, 2  Sledeći

Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu